quinta-feira, 29 de março de 2012

International LinkSite Careers is a place of research of existing employment opportunities around the world.

With more than 60 link sites, It will help you find job opportunities in several countries around the world, including registering and applying for vacancies. 

This blog was created with the purpose of helping an entire community of unemployed people, spread throughout the world, because of the global crisis that plagues us all.

Enjoy this blog as much as possible and good luck to your career.


Any suggestions that you have to improve this blog, you can let your comments in here.

Thank you

5 comentários:

  1. Parabéns e obrigado, por este esforço de ajudar quem precisa.

    ResponderEliminar
  2. Patrícia, este novo processo de exposição de links de Emprego, vai ajudar muita gente a encontrar aqui emprego.

    ResponderEliminar
  3. Parabéns. Obrigado em nome de todos quantos precisam de emprego

    ResponderEliminar
  4. Parabéns por mais uma excelente iniciativa de ajudar quem precisa de uma oportunidade trabalho. Pela minha parte, agradeço bastante, ter mais esta ferramenta ao meu serviço para poder chegar ao objectivo final, que é arranjar trabalho. Agora mãos à obra. Como é que eu posso inscrever-me neste site e pôr o meu curriculum vitae à disposição de futuros empregadores?

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Não preciso que me respondam que já vi como é que funciona.

      Eliminar